Powered By Blogger

duminică, 6 februarie 2011

De ce?

        De ce treuie sa mi se intample doar mie, toate greutatile vin asupra mea si incerc sa ma lupt cu ele pentru a invinge, dar nu pot.
        De cand ai aparut tu mintea imi e purtata doar la tine si acest lucru imi face doar rau . Mi-as dori sa nu ma lasi si tu exact cand am nevoie de tine , asa cum au facut ceilalti.
        De ce oare am senzatia ca si o vei face. As vrea sa nu ma ranesti si tu pentru ca asta ar fi ultima data cand imi deschid inima pentru voi.
       Am nevoie de ajutor...

4 comentarii:

  1. toata lumea are nevoie de ajutor .. si fiecare dintre noi cred ca incercam sa transmitem acelas mesaj .. si sincer ma intreb daca toti vrem acelas lucru , cum de inca ma suferim ?

    RăspundețiȘtergere
  2. mereu spunem ca e ultima data cand ne deschidem sufletul, dar de fapt ne mintim pe noi insine si o facem in continuare. E un reflex al inimii noastre, nu-l putem stapani

    RăspundețiȘtergere
  3. iubire are multe cai pe care ni le pune in fata , dar nu toate sunt cele bune ...

    RăspundețiȘtergere
  4. nu ti se intampla doar tie, toata lumea are probleme si chestii de genu'. cu totii avem acolo, bine infipta in suflet, amintirea unei anumite persoane, pe care n'o s'o uitam vreodata . si eu am trecut si inca trec prin asta . dar viata merge inainte si nu se opreste in loc pentru nimeni . :)

    RăspundețiȘtergere